A-OLE τηλεφωνικό σύστημα ολοκληρωμένων λύσεων και εφαρμογών

matrix super pbx

Το A-ole είναι ένα τηλεφωνικό σύστημα που εργάζεται σε συνδυασμό με ένα υφιστάμενο τηλεφωνικό κέντρο ή και αυτόνομα. Σχεδιάστηκε απο την Transcom/Teligence για να ελαχιστοποιήσει τις ανάγκες μιας επιχείρησης όσο μικρή ή μεγάλη είναι και να εκλογικεύσει τις δαπάνες επικοινωνίας. To A-ole είναι ένα πολύ δυνατό μηχάνημα που εμπεριέχει όλα όσα απαιτούνται για κάθε εφαρμογή. Για βάση του A-ole, αν δεν υφίσταται τηλεφωνικό κέντρο,  χρησιμοποιούνται τα συστήματα Τ/Κ των εταιρειών DSG, MATRIX καθώς και το Asterisk. Το A-ole μεγιστοποιεί και εξειδικεύει στο έπακρο με οικονομικό τρόπο τις δυνατότητες του οποιοτδήποτε τηλεφωνικού κέντρου. Μέσω του A-ole δημιουργείται μία βάση, προσαρμοζόμενη στις εκάστοτε ανάγκες του κάθε πελάτη,  βάση επι της οποίας στηρίζεται καλύτερα ο χρήστης αφού είναι προσαρμοσμένη ακριβώς στις ανάγκες του.

Η σύνδεση του A-ole με ένα τηλ. κέντρο και με τον οποιονδήποτε πάροχο, γίνεται με VoIP, ISDN (PRI-BRI), ακόμα και αναλογικά.

Το σύστημα A-ole τα έχει όλα:

  • Προσδίδει IP δυνατότητες σε κάθε τηλεφωνικό κέντρο
  • Λειτουργεί και αυτόνομα, ως IP τηλεφωνικό κέντρο
  • Προσφέρει σε ένα υφιστάμενο Τ/Κ απεριόριστα IP τηλέφωνα ή και αναλογικά
  • Προσφέρει σύνδεση κινητών τηλεφώνων GSM-3G-4G κατευθείαν στο Τ/Κ ως εσωτερικά, με πολύ μεγάλη οικονομία και ευκολία. Δηλαδή περιέχει SIM που κάνουν οικονομική την κλήση κινητών απο τα σταθερά της εταιρείας και μηδενίζουν το κόστος κλήσης εταιρικών κινητών.
  • Συνδέεται με οποιουσδήποτε διαφορετικούς παρόχους π.χ. συμβατικές (συνδέσεις με ΟΤΕ, GSM-3G-4G συνδέσεις με όλους τους παρόχους κινητής, IP συνδέσεις με οικονομικούς παρόχους του εσωτερικού ή εξωτερικού κ.α.

Επίσης προσφέρει (σε συνδυασμό με τηλεφωνικό κέντρο ή αυτόνομα):

  • Αυτόματη απάντηση πολλαπλών επιπέδων ηχογραφημένη με φωνή επαγγελματία
  • Σύστημα IVR δηλαδή σύστημα αλληλεπίδρασης με τον καλούντα μέσω φωνητικών οδηγιών
  • Φωνητικό ταχυδρομείο voice mail με δυνατότητα παράδοσης του μηνύματος με email
  • Σύστημα παροχής μουσικής στην αναμονή και σε ουρά αναμονής
  • Πολλαπλές ουρές αναμονής
  • Πολλαπλά group εξυπηρέτησης διαφόρων καλούντων με διαφορετικά ενδιαφέροντα
  • Ανακοίνωση σειράς προτεραιότητας στην αναμονή
  • Σύστημα καταγραφής συνομιλιών (όχι  για δικαστική χρήση )
  • CTI- σύστημα σύνδεσης με υπολογιστή και με άλλα προγράμματα όπως CRM
  • Σύστημα dialer για αυτόματες κλήσεις προς κάθε κατεύθυνση και ανακοίνωση κάποιου φωνητικού μενού και συγκέντρωση αποτελεσμάτων
  • Σύστημα ελέγχου κλήσεων μέσω φραγών και μέσω υποχρεωτικών οικονομικότερων δρομολογήσεων
  • Σύστημα αυτόματης αναζήτησης του χρήστη στο εσωτερικό του τηλέφωνο, στο κινητό του, στο IP τηλέφωνό του  κλπ.

και βέβαια όλες τις άλλες ευκολίες που διαθέτουν σήμερα τα σύγχρονα VoIP τηλεφωνικά κέντρα.

Τα παραπάνω, όσα απο αυτά επιλεγούν απο τον αγοραστή, θα είναι όλα ενσωματωμένα στο A-ole. Το σύστημα δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να λειτουργήσει.

Σύστημα A-ole έχουν σήμερα η G4S, η HSBC-Pantelakis, ο ΟΑΕΕ, το ΓΝΑ “Γ. Γεννηματάς” η Τράπεζα Αττικής κ.α.