23/12/2015

Τεχνολογια

Η δύναμη της Τεχνολογίας βρίσκεται στο να διευκολύνει και να μεγιστοποιεί την προσπάθεια της επιχείρησης. Επιλέγουμε την πιο δοκιμασμένη και εύκολη Τεχνολογία. Η ποιότητα που προσφέρουμε για την τεχνολογία είναι αυτό ακριβώς: να τη χρησιμοποιείτε εύκολα και στέρεα και να καταφέρνετε με αυτή περισσοτερα.

Για παράδειγμα, μία εταιρεία που χρειάζεται να παράσχει καλύτερη και ταχύτερη υποστήριξη στους πελάτες της, συνδέει δύο πράγματα μεταξύ τους:
1. Τη βάση δεδομένων της που περιέχει όλα τα στοιχεία και το ιστορικό των πελατών και
2. Το τηλεφωνικό της κέντρο.

Έτσι κάθε εισερχόμενη κλήση πηγαίνειαυτόματα στον κατάλληλο άνθρωπο που γνωρίζει τον συγκεκριμένο πελάτη και την υπόθεσή του και ετσι θα τον εξυπηρετήσει άμεσα. Μάλιστα, την ίδια στιγμή που χτυπάει το τηλέφωνο εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή η «καρτέλλα του πελάτη» με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες γύρω απο την σχέση του με την εταιρεία και έτσι αυτός που εξυπηρετεί βοηθάει τον πελάτη γρηγορώτερα και καλύτερα.
Απο την άλλη πλευρά, αν π.χ. υπάρχουν εκκρεμότητες μπορεί η κλήση να κατευθύνεται στην ειδική διαχείριση πελατών ή στο λογιστήριο για ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Με το ίδιο σκεπτικό ένας μεγάλος πελάτης μπαίνει σε προτεραιοτητα απέναντι στους άλλους και δεν περιμένει πολύ για να εξυπηρετηθεί.
Την ίδια στιγμή που ο πελάτης εξυπηρετείται, σημειώνονται στην καρτέλλα του οι νέες πληροφορίες και έτσι υπάρχει αυτόματη ενημέρωση των στοιχείων που τηρεί η εταιρεία. Για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση, η καρτέλλα του μεταφέρεται διαδοχικά στις οθόνες των υπολογιστών εκείνων που εξυπηρετουν τον συγκεκριμένο πελάτη.
Με τον τρόπο αυτό ευκολύνεται και γίνεται ανταγωνιστικότερη η εταιρεία σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της. Απλά, πρέπει να γίνονται όλα όπως πρέπει δηλαδή να καταχωρούνται οι λεπτομέρειες. «Όποιος γράφει, αυτός θα επιβιώσει.»