Asterisk*

asterisk-linux

Το Asterisk είναι το γνωστό ελεύθερης χρήσης λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου- ο καθένας μπορεί να το χρησιμοποιήσει ελεύθερα. Το Asterisk πρέπει να εγκατασταθεί σε ένα καλό PC με λειτουργικό Linux και να ρυθμιστεί κατάλληλα. Παρά το γεγονός οτι το λογισμικό “asterisk” είναι δωρεάν, έχει κόστος γιατί χρειάζεται ένα καλό και σταθερό υπολογιστή, κάρτες για σύνδεση στα σταθερά δίκτυα των παρόχων, κάρτες για σύνδεση αναλογικών τηλεφώνων κλπ. Ακόμα, υπάρχει ένα κόστος εργασίας για την εγκατάσταση, τη ρύθμιση αλλά και την συντήρηση, αν ο ιδιοκτήτης δεν έχει τις απαιτούμενες γνώσεις. Επίσης, επειδή βασίζεται σε υπολογιστή, το σύνολο είναι αρκετά πιό ευαίσθητο απο ένα συμβατικό Τ/Κ.

Ωστόσο το κέρδος απο το asterisk είναι πολύ μεγάλο αν χρησιμοποιηθούν οι πάρα πολλές εφαρμογές που έχουν γίνει και είναι οι περισσότερες δωρεάν.

Παρουσίαση Συστήματος Ολοκληρωμένων Λύσεων και Εφαρμογών βασισμένο στο ASTERISK – Elastix PBX

Πλεονεκτήματα:

  • Το σύστημα αυτό δεν είναι δεσμευμένο σε έναν πάροχο που προσφέρει μεν τηλεφωνικό κέντρο αλλά το κλειδώνει και δεσμεύει τον χρήστη ωστε να χρησιμοποιεί μόνο τις δικές του υπηρεσίες και κοστολόγια αλλά θα είναι ελεύθερο να συνδεθεί με οποιονδήποτε πάροχο ή πολλούς παρόχους μαζί εγχώριους και διεθνείς, για καλύτερη εκμετάλλευση των προσφορών τους.  Θα μπορεί να συνδέεται με αυτούς μέσω SIP TRUNKS αλλά και με ISDN PRIBRI, αναλογικές γραμμές, GSM κ.α.
  • Το σύστημα αυτό δεν δεσμεύει τον χρήστη ώστε να χρησιμοποιεί ειδικές τηλεφωνικές συσκευές αλλά θα μπορεί να δεχθεί κοινά SIP ή αναλογικά τηλέφωνα ή DECT τηλέφωνα, GSM, WiFi κλπ. οποιουδήποτε κατασκευαστή.
  • Το σύστημα αυτό έχει την δυνατότητα να αναπτύσσεται είτε από πλευράς hardware π.χ. να προστίθενται τηλέφωνα είτε από πλευράς software π.χ. να προστίθενται δυνατότητες π.χ. φαξ, call center, CRM κλπ.
  • Το σύστημα αυτό και όλα τα modules που το συνοδεύουν, είναι ελεύθερο και δεν δεσμεύεται από πολιτική Licensing προκειμένου να αναπτυχθεί.
  • Το σύστημα αυτό θα μπορεί να υποστηρίζεται από οιονδήποτε τεχνικό με επαρκή γνώση του ASTERISK.

 

Σημείωση- ειδοποίηση

Αυτό το έγγραφο περιέχει πληροφορίες ιδιοκτησίας της εταιρείας TRANSCOM Ltd και προστατεύεται από την αντιγραφή μέσω της Ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή ή αναπαραγωγή μέρους ή όλου του παρόντος χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη.

Η TRANSCOM Ltd διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει το περιεχόμενο του εγγράφου χωρίς προειδοποίηση.

 

Εισαγωγή

Χρήσιμοι όροι και ακρωνύμια.

ADSI Active Directory Services Interfaces
ACL Access Control List
AGC Automatic Gain Control
AGS Application Gateway Server
AMS Audio Management Sub-system
ASCII American Standard Code for International Interchange
BER Bit Error Rate.
BIT Built In Test
CC Call Content
CDR Call Data Records
CCITT Consultative Committee on Telecommunication and Telegraph
CSTA Computer-Supported Telecommunications Applications
CTI Computer Telephony Integration
DBS Data Base Sub-system
DNR Dialled Number
DUNDI Distributed Universal Number Discovery
FAX Φαξ
FD Full Duplex
Gbyte Giga (1024*1024*1024) Byte
IPBX VoIP Τηλεφωνικό Κέντρο
IP Internet Protocol
ISDN Integrated Service Digital Network
ISUP ISDN User Part
ITU International Telecommunication Union
IVR Interactive Voice Response
Kbps Kilo (1024) Bits Per Second
Kbyte Kilo (1024) Byte
LAN Local Area Network
LDAP (Lightweight Directory Access Protocol)
M&C Maintenance and Control
Mbps Mega (1024*1024) Bits Per Second
Mbyte Mega (1024*1024) Byte
MHz Mega (1024) Hertz
MTBF Mean Time Between Failure
NFS Network File System (a network file sharing protocol)
NOI Number Of Interest
NSF Non-Standard Facsimile
OSP Open Storage Platform
PCB Printed circuit board
PCM Pulse Code Modulation
SC System CPU
SCSI Small Computer System Interface
Session Η ατομική μονάδα data σε ένα σύστημα. Το session έχει data (raw και products) και SRI
SRI Session Related information
TBD To be defined
TCP Transmission Control Protocol
TIFF Tag Image File Format
TSAPI Telephony Services Application Programming Interface
TSI Transmitter Subscriber Identification
WAN Wide Area Network

 

Παρουσίαση Asterisk*.

Το Asterisk είναι εύχρηστο και ευπαρουσίαστο σύστημα και έχει  εργαλεία που είναι απαραίτητα για την κατασκευή ενός επαγγελματικού Τηλεπικοινωνιακού Συστήματος Ολοκληρωμένων Λύσεων και Εφαρμογών, δηλαδή ενός ενιαίου τηλεπικοινωνιακού συστήματος που διαθέτει όλες τις απαιτούμενες από τον χρήστη δυνατότητες δηλαδή:

  • τηλεφωνικό κέντρο
  • εργαλείο CTI
  • εφαρμογή Call Center
  • εφαρμογή Call Recording
  • εφαρμογή IVR
  • εφαρμογή CRM
  • εφαρμογή φωνητικού ταχυδρομείου
  • FAX server
  • Dialer

Τα προσόντα του είναι η αδέσμευτη από παρόχους λειτουργία, η δοκιμασμένη λειτουργία του με κάθε είδους παρόχους παγκοσμίως, η ελεύθερη επιλογή SIP και κάθε άλλου είδους συσκευών, η αξιοπιστία και η μεγάλες δυνατότητες fail over, η μεγάλη ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, πράγματα που το κάνουν επιτυχημένη επιλογή για επαγγελματική χρήση όπως VoIP Τ/Κ, Call Center, CRM, IVR  κλπ.

Τα παραπάνω προσόντα σε συνδυασμό με την ανωτάτου επιπέδου επιστημονική μέριμνα της TRANSCOM Ltd. – καθώς και την εμπειρία της στο συγκεκριμένο μηχάνημα με πρότυπες εγκαταστάσεις του στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέαTRANSCOM είναι ο μοναδικός κατασκευαστής ASTERISK που το έχει εγκαταστήσει στον Ελληνικό Δημόσιο Τομέα), αποτελούν την καλύτερη εγγύηση.

Πρέπει να τονισθεί οτι:

  1. Το Asterisk εγκαθίσταται σε έναν υπολογιστή και είναι τόσο αξιόπιστο όσο ο υπολογιστής αυτός.
  2. Το Asterisk είναι λογισμικό, που είναι ελεύθερο. Παρακαλούμε διαβάστε τη νομοθεσία για το ελεύθερο λογισμικό.
  3.  Η εταιρεία μας δεν χρεώνει το ελεύθερο λογισμικό
  4.  Η εταιρεία μας χρεώνει το hardware που απαιτείται για να λειτουργήσει σωστά το Asterisk καθώς και την εργασία της που είναι η προετοιμασία του υπολογιστή-φορέα, η εγκατάσταση του λογισμικού, η εγκατάσταση των περιφερειακών μερών, η ρύθμιση για να εργάζονται όλα σωστά, η παραμετροποίηση του συστήματος ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, η επίδειξη, η εκμάθησή του, οι αναβαθμίσεις, η παρακολούθηση, η τεχνική συντήρηση, οι αλλαγές  κ.α.

 

Γενικές ιδιότητες:

ADSI On-Screen Menu System
Alarm
Receiver: Αποστολή και λήψη σήματος alarm στο τηλέφωνο του χρήστη.
Append
Message: Επικόλληση φωνητικού μηνύματος σε e-mail.
Blacklists: Έλεγχος και αποκλεισμός ανεπιθύμητων κλήσεων.
Blind
Transfer: Μεταφορά κλήσεως χωρίς αναμονή απάντησης από τον καλούμενο.
Call
Monitoring: καταγραφή δεδομένων τηλεφωνικών κλήσεων
Call
Parking: Με αυτή τη δυνατότητα μία κλήση τοποθετείται σε αναμονή και γίνεται ανάληψή της από ένα οποιοδήποτε άλλο εσωτερικό τηλέφωνο.
Call
Queuing: Τοποθέτηση των κλήσεων σε ουρά.
Call
Recording: Καταγραφή συνομιλιών.
Call
Retrieval: Αναζήτηση του κατάλληλου προσώπου για ανάληψη μίας κλήσεως.
Call
Snooping: Συνακρόαση.
Call
Transfer: Μεταφορά κλήσεως σε άλλο εσωτερικό.
Call
Waiting: Επιτρέπει την εναλλαγή μεταξύ δύο ταυτόχρονων συνομιλιών.
Calling
Cards: Λειτουργία με «προκαθορισμένο χρόνο για κάθε χρήστη».
Conference
Bridging: Συνδιασκέψεις διαφορετικών ατόμων σε ένα ή πολλά conference rooms και γεφύρωση των conference rooms κατά βούληση του διαχειριστή.
Database
Store / Retrieve.
Database
Integration: Εύκολη σύνδεση με διάφορες βάσεις δεδομένων και αυτόματη εκτέλεση ενεργειών.
Dial
by Name: Με την προϋπόθεση ότι το φωνητικό ταχυδρομείο είναι σωστά σχεδιασμένο, ο καλών μπορεί να πληκτρολογήσει στο τηλέφωνό του το όνομα του ιδιοκτήτη του εσωτερικού τηλεφώνου και να συνδεθεί αυτόματα με αυτόν.
DISA / Direct Inward System Access: Ο καλών μπορεί να πληκτρολογήσει το εσωτερικό τηλέφωνο που ζητά και να συνδεθεί αυτόματα.
Distinctive
Ring: Ανάλογα με τον αριθμό που καλεί, μπορεί να ακούγεται διαφορετικός κουδουνισμός.
Distributed Universal Number Discovery: Ενσωματωμένη
δυνατότητα εντοπισμού internet gateways για τηλεφωνία.
Do
Not Disturb: Λειτουργία «μην ενοχλείτε».
E911:
Enhanced 911, αποστολή στοιχείων τοποθεσίας καλούντος όταν αυτός καλέσει τηλέφωνο άμεσης ανάγκης.
ENUM: Διεθνής σειρά αριθμοδότησης για
VoIP phone.
Fax αποστολή και παραλαβή.
Flexible
Extension Logic.
Interactive
Directory Listing.
Πλήθος εσωτερικών τηλεφώνων που είναι εντός ή εκτός του κτιρίου όπου είναι το σύστημα.
Macros: Μακροεντολές για δημιουργία εκατοντάδων ή χιλιάδων εσωτερικών.
Predictive Dialer: Χρησιμοποιείται για κατακόρυφη αύξηση της αποδοτικότητας σε Call Center ή και για αυτοματοποιημένη ενημέρωση με κλήσεις προς τα έξω από μία βάση δεδομένων με τηλεφωνικούς αριθμούς.
Ασφάλεια: Open Settlement Protocol (OSP) που χρησιμοποιείται και από VoIP carriers για να κάνουν ασφαλή σύνδεση point to point μεταξύ πηγής και προορισμού. (Πληροφορίες: www.etsi.org).
Overhead
Paging: Intercom, επιτρέπει την κλήση για ανακοινώσεις σε ένα κεντρικό μεγάφωνο.
Μετατροπή Πρωτοκόλλου: Γεφυρώνει το κενό ανάμεσα από κλήσεις διαφορετικών συστημάτων π.χ.
IAX σε SIP, PSTN σε MGCP, g711.u σε GSM κλπ.
Remote
Office Support: Το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει όλη την τηλεπικοινωνιακή υποδομή ενός απομακρυσμένου αλλά δικτυωμένου χώρου εργασίας.
Roaming
Extensions.
SMS Messaging.
Text to Speech & Speech recognition: Μπορεί να διαβάσει γράμματα και αριθμούς π.χ. να λέει την ώρα και να αναγνωρίσει φωνή.
Streaming
Media Access.
Supervised
Transfer & Call screening: Μπορεί να ζητά και να αναφέρει το όνομα του καλούντος στον χρήστη και να ζητά την άδεια να τον συνδέσει.
Talk Detection: Υπάρχουν έτοιμα modules που επιτρέπουν εντοπισμό ήχου ώστε να ενεργοποιήσουν ένα γεγονός π.χ. να αναπαράγεται ένα αρχείο όταν ακουστεί μία συγκεκριμένη λέξη π.χ. «εμπρός;»
Text-to-Speech (via Festival): Το σύστημα μπορεί να διαβάσει, π.χ. μία σελίδα web που λέει τον καιρό ή ένα E-mail.
Three-way Calling: Πρόσθεση τρίτου σε συνομιλία.
Time
and Date: αναφορά ημερομηνίας και ώρας.
Trunking: Το σύστημα δέχεται πολύ μεγάλο εύρος διαφορετικών γραμμών κέντρου πόλεως π.χ. GSM, ISDN
PRI & BRI, PSTN, SIP κλπ. και μπορεί να τις επιλέγει αυτόματα ανάλογα με την ρύθμιση που έχει γίνει.
Universal
Gateway (Διατίθεται με το σύστημα A-ole της Transcom/Teligence): συνδέει διαφορετικά δίκτυα π.χ. VoIP με PSTN, ISDN BRI και PRI με GSM, SIP κλπ.
Voicemail σε
email: Το σύστημα στέλνει τα μηνύματα του voicemail ως συνημμένα σε ένα email στον ιδιοκτήτη της θυρίδας.
Voicemail
Groups.
Web
Voicemail Interface: Το σύστημα προσφέρει ένα browser-based interface στον διαχειριστή του φωνητικού ταχυδρομείου.
Zapateller: Ενσωματωμένη «μαύρη τρύπα» για τις εισερχόμενες κλήσεις
telemarketing.

 

Πολυλειτουργικότητα A-ole και Asterisk

Το σύστημα a-ole ονομάζεται «Σύστημα Ολοκληρωμένων Λύσεων και Εφαρμογών» επειδή διαθέτει πολλές και διαφορετικές δυνατότητες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάθε επαγγελματική χρήση. Το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει σαν VoIP τηλεφωνικό κέντρο με εσωτερικά του τηλέφωνα, συσκευές VoIP, αναλογικές, DECT, κοινά κινητά τηλέφωνα και softphones. Από πλευράς παρόχου μπορεί να δεχθεί απλές αναλογικές γραμμές PSTN, ISDN BRI ή και PRI ή Τ1, SIP Trunks κλπ. Το σύστημα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί παράλληλα ή ανεξάρτητα σαν Call Center, σαν IVR, σαν FAX SERVER, σαν predictive dialer, CRM κλπ. Αυτό γίνεται γιατί το σύστημα μπορεί να ενσωματώσει πολλά πακέτα επαγγελματικών προγραμμάτων που το καθένα περιλαμβάνει το δικό του πλήθος σημαντικών ιδιοτήτων. Ακόμα, προσθέτει από μόνο του νέα interface για έλεγχο και αναφορές. Μερικά από τα δημοφιλή πακέτα προγραμμάτων είναι:

A-OLE Modules

1.      VoIP PBX/ iPBX με

  • Καταγραφή συνομιλιών και με Web interface για αναζήτηση
  • Φωνητικό ταχυδρομείο και με αποστολή μηνυμάτων με E-mail
  • Ευέλικτο IVR ρυθμιζόμενο από Web Interface.
  • Μηχανική σύνθεση φωνής (text to speech)
  • Εργαλείο Batch για δημιουργία πολλών εσωτερικών μαζί χρησιμοποιώντας αρχεία       CSV.
  • Ενσωματωμένο Echo Canceller
  • Phone provisioner, που επιτρέπει τη διαμόρφωση μέσω Web Interface μεγάλου αριθμού VoIP τηλεφώνων σε λίγο χρόνο.
  • Υποστήριξη video phones
  • Hardware detection interface που επιτρέπει γρήγορο και εύκολο setup του πολυπληθούς δημοφιλούς τηλεφωνικού hardware που αφορά το Asterisk.
  • Ενσωματωμένο DHCP server που δυναμικά δίνει διευθύνσεις IP στα VoIP τηλέφωνα.
  • Operator panel που καταγράφει την δραστηριότητα του συστήματος PBX μέσω ενός γραφικού interface και κάνει call transfers και call parkings με απλό drag-n-drop. (Το Call parking επιτρέπει οι κλήσεις να λαμβάνονται από κάθε εσωτερικό).
  • Call Detail Report (CDR) στο οποίο μπορεί να αναζητηθούν κλήσεις με ποικίλα κριτήρια όπως ημερομηνία, αριθμός εσωτερικού κλπ.
  • Χρεωστικό πρόγραμμα και αντίστοιχες χρεωστικές εκτυπώσεις με το οποίο διαχωρίζονται οι κλήσεις με διάφορα κριτήρια όπως ο προορισμός τους ή η πηγή τους κλπ.
  • Αναφορά των καναλιών που χρησιμοποιούν διάφορες τεχνολογίες (SIP, ZAP, IAX, Local, H323)
  • Υποστήριξη σε ουρές αναμονής που περιλαμβάνουν στατικούς ή και δυναμικούς agents
  • Conference Center που μέσω Web Interface επιτρέπει την δημιουργία τηλεφωνικών συνδιασκέψεων (πρόσκαιρων ή μόνιμων). Τα υποστηριζόμενα πρωτόκολλα είναι SIP, IAX, H323, MGCP, SKINNY, κλπ
  • Ποικιλία Codecs όπως ADPCM, G.711 (A-Law & μ-Law), G.722, G.723.1 (pass through), G.726, G.729 (το G.729 κατόπιν λήψεως αδείας), GSM, iLBC
  • Υποστήριξη αναλογικών καρτών FXS/FXO (PSTN/POTS)
  • Υποστήριξη ψηφιακών καρτών όπως E1/T1/J1 μέσω των αντίστοιχων πρωτοκόλλων π.χ.       PRI/BRI/R2
  • Υποστήριξη καρτών bluetooth (cell phones – chan_mobile)
  • Υποστήριξη Caller ID.
  • Υποστήριξη πολλαπλών Trunks.
  • Δυνατότητα δημιουργίας οδεύσεων Εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων που δίδουν ευελιξία και εκλογικεύουν τις τηλεπικοινωνιακές δαπάνες
  • Follow-me
  • Υποστήριξη ring groups
  • Υποστήριξη για paging και intercom των VoIP τηλεφώνων
  • Υποστήριξη για call routing με βάση την χρονική στιγμή
  • Υποστήριξη για PIN
  • Direct Inward System Access (DISA) – δηλαδή με αυτόματη επιλογή εσωτερικού τηλεφώνου από τον ίδιο τον εξωτερικό καλούντα.
  • Αυτόματη επανάκληση –Callback, που διαμορφώνεται μέσω ενός Web based file editor από τον οποίο ρυθμίζονται τα σχετικά αρχεία του iPBX.
  • Web based interface της κονσόλας του Asterisk CLI (command line interface)
  • Online γραπτή ενσωματωμένη βοήθεια που βρίσκεται στο Web interface του διαχειριστή.
  • Το προσφερόμενο σύστημα είναι πολύ δημοφιλές και γι αυτό είναι μεταφρασμένο σε 20 γλώσσες
  • Ειδικό σύστημα που καταγράφει τις κρίσιμες δραστηριότητες των πόρων του συστήματος
  • Network configurator
  • Ο server μπορεί να κλείσει από τον Web
  • Επέμβαση και Access control στον Web interface βασισμένη σε ACL
  • Interface για διευθέτηση αναβαθμίσεων
  • Ευχέρεια Backup και Restore
  • Αλλαγή εμφανίσεων
  • Server date/time/time zone ρυθμιζόμενη από Web

2.   FAX SERVER

  • Fax server βασισμένος στον HylaFax
  • Η διαχείριση των fax εκτελείται μέσω Web
  • Συμπεριλαμβάνεται Fax visor. Τα φαξ μπορούν να παρθούν από τον Web σε μορφή PDF
  • Εφαρμογή Fax-to-email: περιλαμβάνεται στον fax server
  • Το email template (από fax σε email) μπορεί να τροποποιηθεί
  • Access control μέσω καταλόγου επιτρεπόμενων χρηστών (white list) για το fax
  • Συνεργασία με το WinprintHylafax plugin για εκτύπωση ενός εγγράφου σε ένα εικονικό fax από μία εφαρμογή των windows.

3.  INSTANT MESSAGING

  • Instant Messaging (IM) server βασισμένος στο Openfire project and ενσωματωμένος με το Asterisk. Βασίζεται στο πρωτόκολλο Jabber που επιτρέπει συνεργασία πολλών Jabber clients.
  • Click and Call από το IM (Instant Messaging), εφόσον χρησιμοποιείται ο Spark Client και έχει εγκατασταθεί το Asterisk -IM plugin.
  • O IM server μπορεί να διαμορφωθεί μέσω εύχρηστου και φιλικού περιβάλλοντος Web.
  • Υποστηρίζονται ταυτοχρόνως πολλές ομάδες χρηστών IM
  • Υποστηρίζεται διασύνδεση με άλλες IM gateways όπως MSN, Yahoo Messenger, GTalk, ICQ, κλπ., επιτρέποντας στον χρήστη να συνδέεται στα αντίστοιχα δίκτυα από τον ίδιο IM client
  • User sessions reports και υποστήριξη διάφορων plug-ins για επέκταση της χρηστικότητας
  • Υποστήριξη LDAP (Lightweight Directory Access Protocol)
  • Υποστήριξη διασυνδέσεως πολλαπλών server σε ένα.

4.  EMAIL SERVER

  • Email server με multi-domain support
  • Βασισμένος στο Postfix για μεγάλο όγκο αλληλογραφίας
  • Εφαρμογή που είναι διαμορφώσιμη από το διαδίκτυο
  • Πρόγραμμα για διαμόρφωση των Relay networks
  • Web based email client βασισμένος στο Roundcube project
  • Υποστήριξη για quotas (που είναι διαμορφώσιμα από το διαδίκτυο)

5.  ΟΡΓΑΝΩΣΗ & CRM

  • Ημερολόγιο ενσωματωμένο στο iPBX που υποστηρίζει αυτόματες φωνητικές σημειώσεις. Ακόμα και μία κλήση μπορεί να γίνει αυτόματα, όταν μία σημείωση εμφανίζεται και ειδοποιεί.
  • Τηλεφωνικός κατάλογος με δυνατότητες Click and Call.
  • Δύο δημοφιλή συστήματα CRM μπορούν να ενσωματωθούν στην εφαρμογή: Το vTigerCRM και το SugarCRM.
  • Call center software
  • A2Billing για εφαρμογή calling cards

6.  CALL CENTER

Το Elastix λειτουργεί θαυμάσια με μία εφαρμογή call center module και μάλιστα με predictive dialer.

Αυτή η εφαρμογή χειρίζεται και εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Μερικές ιδιότητες είναι:

  • Predictive dialer ανοικτού κώδικα
  • Υποστήριξη λίστας απαγορευμένων κλήσεων
  • Υποστήριξη εισερχόμενων και εξερχόμενων campaigns
  • Οι φόρμες μπορεί να σχεδιαστούν μέσω διαδικτυακής εφαρμογής – wizard και αντιστοιχούνται σε campaigns
  • Κάθε campaign μπορεί να έχει τη δική της ροή-script
  • Τηλεφωνική κονσόλα για τους Agents
  • Υποστηρίζονται διαλλείματα διαφόρων τύπων
  • Προωθημένα και πλήρη Reports

ΣΥΝΟΨΗ:

Υπηρεσίες τηλεφωνίας

  • Σύστημα Voicemail
  • Αυτόματη υποδοχή και IVR
  • Καταγραφή συνομιλιών
  • Λειτουργικά μηνύματα στα ελληνικά.
  • Δυνατότητα απεριόριστων software Φαξ και σύνδεση με Hylafax Server για μαζικές αποστολές/παραλαβές.
  • Ρυθμίσεις για δρομολόγηση κλήσεων μέσω Διαδικτύου σε πάροχο VoIP για μείωση του κόστους κλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
  • Διασύνδεση με GSM πύλες
  • Ακολουθίες κλήσεων
  • Interactive Voice / Tone Response ενός ή πολλών επιπέδων και σε διαφορετικές γλώσσες
  • Πολυμερείς διασκέψεις
  • Απεριόριστα “δωμάτια διάσκεψης”
  • Καταγραφή κλήσης (Call Detail Records)
  • Τοπικοί Call Agents
  • Απομακρυσμένοι Call Agents
  • Παρέχει ενοποιημένες υπηρεσίες στους χρήστες ανεξάρτητα από τον τύπο σύνδεσης
  • Επιτρέπει την διασύνδεση διαφορετικών συστημάτων VoIP

Χαρακτηριστικά κλήσεων

  • Αυτόματη αναγνώριση εισερχόμενης κλήσης Φαξ και δρομολόγησή της σε εσωτερική γραμμή Φαξ
  • Ευέλικτο σύστημα βασισμένο σε αρχεία mp3 για:
    • Μουσική αναμονής
    • Μουσική μεταφοράς
    • Καταγραφή Συνομιλιών
  • Αναμονή Κλήσης
  • Αναγνώριση Κλήσης
  • Απόρριψη κλήσης βάσει Caller ID
  • Αναγνώριση στην Αναμονή Κλήσης
  • Προώθηση για Κατειλημμένο
  • Προώθηση για Αναπάντητη.
  • Μεταβλητή Προώθηση
  • Μεταφορά κλήσης(Blind, Attendant)
  • Ουρές κλήσεων για αναμονή εισερχόμενων
  • Parking κλήσης
  • Ανάκληση κλήσης
  • Καταγραφή κλήσης
  • Call Pickup
  • Do Not Disturb
  • Επιτρέπει άμεση σύνδεση μεταξύ Asterisk συστημάτων
  • Παρέχει μηδενική καθυστέρηση
  • Χρησιμοποιεί κοινό υλικό Ethernet
  • Επιτρέπει την διασύνδεση Φυσικά Διαχωρισμένων Εγκαταστάσεων
  • Χρησιμοποιεί απλές συνδέσεις δεδομένων
  • Χρησιμοποιεί ενιαίο σχέδιο αριθμοδότησης μεταξύ πολλαπλών εγκαταστάσεων

Διαλειτουργικότητα Voice over IP

Παρέχει διαφανή γεφύρωση μεταξύ πρωτοκόλλων Voice over IP και παραδοσιακού τηλεφωνικού εξοπλισμού. Πρόσθετα, μπορεί να μεταφέρει κλήσεις από το ένα σύστημα σ’  ένα άλλο μέσω του πρωτοκόλλου Inter Asterisk Exchange(IAX).

  • Inter-Asterisk Exchange (IAX)
  • 323
  • Session Initiation Protocol (SIP)
  • Media Gateway Control Protocol (MGCP)

Υποστήριξη Codec

  • GSM
  • 729(με την αγορά εμπορικών αδειών χρήσης)
  • 723.1(pass through)
  • Linear
  • μ-Law
  • α-Law
  • ADPCM
  • ILBC
  • LPC-10
  • mp3(μόνο αποκωδικοποίηση)

Διαλειτουργικότητα κλασικής τηλεφωνίας

  • Τύποι Robbed Bit Signaling
    • FXS και FXO
    • Loopstart
    • Groundstart
    • Kewlstart
    • EM
    • EM Wink
    • Feature Group D
  • Πρωτόκολλα PRI
    • 4ESS
    • Lucent 5E
    • DMS100
    • National ISDN2
    • EuroISDN BRI(μέσω των ISDN4Linux και CAPI4Linux)

 

Call Center

  • Δυνατότητα προγραμματισμού Predictive dialer
  • Υποστήριξη λίστας απαγορευμένων κλήσεων
  • Υποστήριξη εισερχόμενων και εξερχόμενων campaigns
  • Οι φόρμες μπορεί να σχεδιαστούν μέσω διαδικτυακής εφαρμογής – wizard και αντιστοιχούνται σε campaigns
  • Κάθε campaign μπορεί να έχει τη δική της ροή-script
  • Τηλεφωνική κονσόλα για τους Agents
  • Υποστηρίζονται διαλείμματα διαφόρων τύπων
  • Προωθημένα και πλήρη Reports

Στατιστικά στοιχεία:

  • Επιλογή χρονικής περιόδου για την επεξεργασία των στατιστικών στοιχείων.
  • Επιλογή Ουρών και πρακτόρων.

Παρουσίαση στοιχείων.

Απαντημένες κλήσεις:

  • Συνολικά στατιστικά για αριθμό κλήσεων, μεταφορές, μέση διάρκεια, συνολική διάρκεια και μέση αναμονή.
  • Παρουσίαση κλήσεων ανά ουρά και ανά πράκτορα
  • Αριθμός κλήσεων ανά πράκτορα (&ποσοστό επί του συνόλου), χρόνος ομιλίας (& ποσοστό επί του συνόλου), μέσος χρόνος ομιλίας συνολικός χρόνος αναμονής, μέσος χρόνος αναμονής, δυνατότητα εξαγωγής των δεδομένων σε pdf και csv.
  • Αριθμός κλήσεων ανά ουρά με αριθμό κλήσεων και ποσοστό επί του συνόλου
  • Στατιστικά εξυπηρέτησης ανά ουρά με αριθμό κλήσεων που απαντήθηκαν εντός 15,30,45,60,75,90 και >90 δευτερολέπτων, μεταβολή σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο διάστημα ελέγχου και ποσοστό των κλήσεων που κατανέμονται σε κάθε χρονικό διάστημα.
  • Λόγος αποσύνδεσης της κλήσης (τερματισμός από πράκτορα ή από καλούντα)
  • Σχετικά γραφήματα για τα προαναφερθέντα.

Αναπάντητες κλήσεις

  • Κλήσεις ανά ουρά και ποσοστό επί του συνόλου
  • Συνολικός αριθμός κλήσεων, μέσος χρόνος μέχρι τη διακοπή της κλήσης, μέση θέση στην ουρά κατά την ώρα της διακοπής
  • Λόγος αποτυχίας (εγκατάλειψη καλούντα ή παρέλευση μέγιστου χρονικού διαστήματος αναμονής)
  • Σχετικά διαγράμματα

Κατανομές

  • Συνολικά στοιχεία για απαντημένες/αναπάντητες κλήσεις και σύνδεση/αποσύνδεση πρακτόρων.
  • Κατανομή κλήσεων (απαντημένες/αναπάντητες/σύνολο) και πρακτόρων (συνδέσεις/αποσυνδέσεις) ανά ημέρα με μέση διάρκεια κλήσης και μέσο χρόνο αναμονής
  • Κατανομή ως άνω αλλά ανά ώρα για όλο το επιλεγμένο χρονικό διάστημα.
  • Κατανομή ανά ημέρα της εβδομάδας (Κυριακή – Σάββατο)
  • Σχετικά γραφήματα και δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων σε pdf και csv

Τρέχουσα κατάσταση

  • Συνοπτική επισκόπηση ουρών με κατάσταση πρακτόρων (συνδεδεμένοι, ομιλούντες, σε διάλειμμα)  με τον αριθμό κλήσεων σε αναμονή και τον τρέχοντα χρόνο αναμονής της αρχαιότερης κλήσης.
  • Κατάσταση πρακτόρων (συνδεδεμένοι/αποσυνδεδεμένοι/σε κλήση/χρόνος από την τελευταία κλήση) με τρέχοντα χρόνο κλήσεως, αριθμό καλούντος και ουρά στην οποία συμμετέχουν

Λεπτομέρειες των κλήσεων σε αναμονή.
1. Κατάσταση πρακτόρων (συνδεδεμένοι/αποσυνδεδεμένοι/σε κλήση/χρόνος από την τελευταία κλήση) με τρέχοντα χρόνο κλήσεως, αριθμό καλούντος και ουρά στην οποία συμμετέχουν

2. Συνοπτική επισκόπηση ουρών με κατάσταση πρακτόρων (συνδεδεμένοι, ομιλούντες, σε διάλειμμα)  με τον αριθμό κλήσεων σε αναμονή και τον τρέχοντα χρόνο αναμονής της αρχαιότερης κλήσης