Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1920 από την οικογένεια Παντελάκη και είναι μία από τις παλαιότερες εταιρείες του χρηματιστηριακού κλάδου στην Ελλάδα.
Μετά από δεκαετίες επιτυχημένης πορείας, το 1991 η εταιρεία μεταβίβασε πλειοψηφικό ποσοστό της στη Midland Bank και μετονομάστηκε σε Midland Παντελάκης Χρηματιστηριακή.
Αργότερα η Midland Bank απορροφήθηκε από τον Όμιλο HSBC και η εταιρεία μετονομάστηκε σε HSBC Παντελάκης Χρηματιστηριακή. Το 2011, ο Όμιλος HSBC απέκτησε το σύνολο των μετοχών του κ. Νίκου Παντελάκη, Διευθύνοντα Συμβούλου και μετονομάστηκε σε HSBC Χρηματιστηριακή.
Τον Αύγουστο του 2012, ομάδα επενδυτών με επικεφαλής τον κ. Νίκο Παντελάκη απέκτησε εκ νέου την HSBC Χρηματιστηριακή, την οποία μετονόμασε σε Παντελάκης Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ.
Η Παντελάκης Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ. είναι μέλος της αγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών και πραγματοποιεί συναλλαγές ελληνικών μετοχών και παραγώγων. Επίσης, μέσω της συνεργασίας της με την HSBC London, έχει πρόσβαση σε όλες τις μεγάλες διεθνείς αγορές μετοχών και παραγώγων.
Η Εταιρεία προσφέρει σημαντικό εύρος υπηρεσιών σε Ιδιώτες και Θεσμικούς πελάτες. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας, παρέχει στους πελάτες της τη δυνατότητα να επενδύσουν στην Ελληνική και στις Διεθνείς χρηματιστηριακές αγορές μέσω του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας την καινοτόμο ηλεκτρονική πλατφόρμα TradeDirect.
Η Παντελάκης Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ. παραμένει σταθερά στην πρώτη δεκάδα των χρηματιστηριακών εταιρειών της χώρας. Επί σειρά ετών η Εταιρεία βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στη κατάταξη της ετήσιας έρευνας αξιολόγησης της Thomson – Extel για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους θεσμικούς πελάτες της.
Το καλοκαίρι του 2012 η εταιρεία λαμβάνει την κρίσιμη απόφαση και αναθετει στην Transcom το έργο του τηλεπικοινωνιακού-δικτυακού της εξοπλισμού. Αγοράζει ένα σύστημα A-OLE βασισμένο στο Asterisk και μερικά Cisco switches για το εσωτερικό της δίκτυο και με τα οποία θα συνδεθεί στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.
Το έργο λόγω του αντικειμένου και της περίοπτης επαγγελματικής θέσης της ΑΕΠΕΥ είναι πολύ σοβαρό και αντιμετωπίζεται με πολλή προσοχή. Η λύση A-OLE αποφασίζεται να απαρτιστεί απο
- τηλεφωνικό κέντρο Asterisk
- εργαλείο CTI
- εφαρμογή Call Center
- εφαρμογή Call Recording
- εφαρμογή IVR
- εφαρμογή CRM
- εφαρμογή φωνητικού ταχυδρομείου
- FAX server
- τήρηση και διαχείριση δεδομένων κλήσεων CDR
και να βασισθεί σε δύο HP ProLiant DL120 G7 E3-1220 4GB-U 250GB LFF Cold Plug SATA B110i RAID με επεξεργαστή Intel® Xeon® E3-1220 (4 core, 3.1 GHz, 8MB, 80W, 1333/t) όπως επίσης και σε 2 PRI boards SANGOMA με echo cancellation στο Hardware.
Οι σταθερές τηλεφωνικές αποφασίστηκε να είναι Yealink Τ38 και οι κινητές συσκευές DECT VoIP Aastra 610d.
Το συνολικό έργο ολοκληρώθηκε σε 20 ημέρες.