Τηλεφωνικό Κέντρο TRANSCOM ή «Υπηρεσίες Τηλεφωνικού κέντρου» απο ένα πάροχο;

Το δίλλημα, έχει απάντηση.

Γνωρίζουμε οτι έχετε πολλές επιλογές όταν σκεφτόσαστε να αλλάξετε το τηλεφωνικό σας κέντρο ή ν αγοράσετε ένα για πρώτη σας φορά. Το πρώτο βασικό ερώτημα που προκύπτει είναι:

  • Να έχετε το τηλεφωνικό σας κέντρο δικό σας, μέσα στην επιχείρησή σας και να το διαχειρίζεστε ο ίδιος ή,
  • Να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες απο ένα τηλεφωνικό κέντρο που βρίσκεται αλλού και που το κατέχει και το διαχειρίζεται ένας άλλος.

Το επόμενο ερώτημα είναι τί ακριβώς σύστημα σας χρειάζεται και πώς θα το εντάξετε στην επιχειρηματική και πληροφορική σας υποδομή.

Ως έμποροι, εγκαταστάτες και συντηρητές στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, όχι μόνο ελπίζουμε οτι θα επιλέξετε ένα δικό μας προϊόν αλλά επίσης θέλουμε να μάθετε γιατί τα τηλεφωνικά μας κέντρα υπερέχουν απο τη χρήση ενός εικονικού που ενοικιάζει κάποιος πάροχος.

Λοπόν:

Άν αποκτήσετε «υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου» απο κάποιον πάροχο, πιστεύουμε οτι θα μειονεκτείτε γιατί:

  1. θα έχετε υψηλότερο κόστος κλήσεων αφού θα εμπεριέχεται σε αυτό και το κόστος του εικονικού σας κέντρου
  2. κίνδυνος αυξήσεων τελών
  3. εξαρτάσθε απο μία σύνδεση: Αν πέσει, οι επικοινωνίες σας είναι off
  4. θα είστε οριστικά δεσμευμένοι σε ένα πάροχο και δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε εναλλακτικές οικονομικές οδεύσεις
  5. είναι δύσκολο να αλλάξετε τον πάροχο αυτόν αν δεν είστε ικανοποιημένοι, αφού θα έχει και το «κέντρο» σας
  6. ο πάροχός σας μπορεί να είναι αργός, ακόμα και για μικρές επεμβάσεις στις υπηρεσίες σας
  7. μπορεί να ελλατωθεί η ευελιξία των προσαρμογών στις αναγκες σας ανάλογα με τις διαθέσιμες δυνατότητες που ο πάροχος ενσωματώνει
  8. ο πάροχός σας θα έχει τον ουσιαστικό έλεγχο, όχι εσείς ακόμα και στα ευαίσθητα δεδομένα π.χ. καταγραφή συνομιλιών
  9. βραδύτητα και διστακτικότητα να υιοθετηθούν ιδιομορφίες ενός μόνο πελάτη
  10. πιθανώς χαμηλή αξιοπιστία τεχνικής βοήθειας

Όμως με Transcom τηλεφωνικό κέντρο δικό σας θα πλεονεκτείτε γιατί:

  1. χαμηλότερο κόστος κτήσεως σε μικρο βαθος χρονου και με συνεχείς δωρεάν αναβαθμίσεις
  2. ανύπαρκτος κίνδυνος αυξήσεων τελών
  3. μεγάλη διαθεσιμότητα πολλών εξελιγμένων δυνατοτήτων
  4. αξιοπιστία σε επικοινωνία με πολλές εναλλακτικές συνδέσεις
  5. έχετε πλήρη έλεγχο του κέντρου σας και ανεξαρτησία επιλογής παρλοχου και παρόχων σε καθς συνδυασμό κάθε στιγμή
  6. μία άμεσα προσβάσιμη λύση, σταθερή, εύκολα προσαρμόσιμη στις δικές σας ανάγκες, είναι καλύτερη απο κάθε άποψη
  7. αποφασίζετε ο ίδιος για τις τηλεφωνικές συσκευές που θέλετε και αν θέλετε προσθέτετε εξειδικευμένο υλικό π.χ. καταγραφικά, μεγαφωνικές ανακοινώσεις
  8. μπορειτε να κάνετε ότι θέλετε με το δικό σας υλικό – όχι με το ξένο
  9. πραγματοποιείτε την μεταφορά των γραφείων χωρίς κανένα πρόβλημα
  10. έχετε την βεβαιότητα οτι κανείς δεν κρυφακούει τις συνομιλίες σας

Απο τα σημαντικότερα που πρέπει κάποιος να σκεφτεί πριν αποφασίσει, είναι το κόστος, η δυνατότητα προσαρμογής στις τρέχουσες ανάγκες, ο έλεγχος, η ευελιξία και η φιλικότητα προς το χρήστη.

Τα ιδιόκτητα συστήματα χρειάζονται μεγαλύτερο αρχικό κόστος για την απόκτησή τους αντίθετα τα εικονικά αποπληρώνονται με ένα μηνιαίο κόστος που φαίνεται ευκολότερο να πληρώσει.  Ωστόσο, θα πρέπει να υπολογιστεί το συνολικό κόστος στο βάθος του χρόνου που ζητά ο πάροχος και πόσο θα χρεώνονται  οι τεχνικές επεμβάσεις μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Για να εξασφαλίσει την καλή ποιότητα της φωνής κατα τη τηλεφωνική συνομιλία, η Transcom φροντίζει να εγκαθιστά συστήματα που δίνουν προτεραιότητα στα πακέτα φωνής. Σε αντίθετη περίπτωση τα πακέτα φωνής και δεδομένων διαγκωνίζονται για το πιό θα περάσει πρώτο και αυτό οδηγεί σε φθορά της ομιλίας. Οι πάροχοι μπορεί να προσφέρουν κάποια λύση π.χ. ένα μηχάνημα SBC (session border controller) αυτό όμως θα αυξήσει το κόστος και την πολυπλοκότητα του δικτύου.

Απο την άλλη πλευρά, ο έλεγχος και η επέμβαση σε ένα κέντρο που βρίσκεται μέσα στα γραφεία σας μπορει να γίνει εύκολα απο εσάς ή απο έναν τεχνικό πληροφορικής της εταιρείας σας, ενώ στην περίπτωση που τον έλεγχο έχει άλλος είναι αρκετά πιο δύσκολη.

Επίσης, ενώ μερικές εταιρείες προτιμούν το outsourcing και κρατούν για τον εαυτό τους τα πολύ βασικά επιχειρηματικά στοιχεία, ευρισκόμενες όμως έτσι στο έλεος ενός εξωτερικού παράγοντα ο οποίος έχει και άλλους πελάτες να φροντίσει, οι περισσότερες   θέλουν να  έχουν τον έλεγχο στα πάντα που τις αφορούν και ως εκ τούτου αγοράζουν και ελέγχουν όπως θέλουν το δικό τους σύστημα.

Η επιλογή ενός τηλεφωνικού κέντρου δέν είναι δύσκολη, αν ο ενδιαφερόμενος σκεφτεί προσεκτικά.